Pomoc
Godziny pracy działu technicznego dla umów gwarancyjnych oraz serwisu standardowego:
Poniedziałek - Piątek godz.: 8:00 - 16:00
Telefon kontaktowy: | 22 290 62 01 571 402 370 |
Adres e-mail: | pomoc@listprzewozowy.com.pl |
Skype: | maciosoft |
Umowa licencyjna
Gwarancja, Serwis gwarancyjny i dodatkowy
Jeżeli masz jakiś problem lub pytanie w sprawie instalacji, konfiguracji czy używania naszych programów, to poszukaj odpowiedzi w naszej bazie często zadawnych pytań - FAQ - BAZA WIEDZY.
Jeśli nie znajdziesz rozwiązania Twojego problemu, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.
Sprawdź również:
Program dla spedycji i transportu
Program do faktur transportowych
Program do wystawiania zleceń spedycyjnych
Program do zleceń transportowych
Programy dla firm logistycznych
Programy dla firm spedycyjnych