image description

SPEDTRANS 8 wer. wew. 8.062

    nowości:

    1. Rejestr plików oraz okno plików powiązanych do dokumentu. Dodano graficzne symbole typów dokumentów tj. 1. kod kreskowy, 2. plik w buforze (niezatwierdzony, pliki dodane poprzez usługi dodatkowe np. API, usługa Import plików, inne funkcjonalności wdrożeniowe) 3. plik zatwierdzony. Dodatkowo dodano pole Kod kreskowy oraz możliwość dodania dokumentu typu "Kod kreskowy". Dodano funkcję, która automatycznie wyszukuje plik o nazwie kodu kreskowego - przyspiesza to podpinanie plików pod dokumenty.
    2. - Moduł Import plików:
       - rozbudowano o automatyczne podpinanie plików z kodami kreskowymi. Do pełnej integracji jest wymagany skaner lub urządzenie wielofunkcyjne z funkcją rozpoznawania kodów kreskowych.
      - dodano możliwość importu/eksportu plików przez protokół FTP oraz SFTP.
    3. Moduł Mail serwer - dodano możliwość wysyłania raportów i dokumentów programu SPEDTRANS.
    4. Rozbudowa możliwości wdrożeniowych programu na indywidualne potrzeby Klientów.
    5. Moduł CRM:
      - w słowniku kontrahentów dodano filtry dodatkowe:
          - Notatka dodana w okresie ostatnich ... dni
          - Plik dodany w okresie ostatnich ... dni
          - Termin zadania lub ważnego terminu w okresie najbliższych ... dni
      - rejestr zadań i ważnych terminów - wprowadzono regułę, że możliwość filtracji po dacie jest tylko w zakładce Wszystkie statusy, w pozostałych zakładkach związanych ze statusami są wyświetlane wszystkie dane zgodnie z danym statusem.
    6. Dokument zamówienia od kontrahenta - dodano pola Cena netto przed rabatem oraz Rabat.
    7. Rejestr zamówień od kontrahentów - dodano zakładki: Usługi i towary, Notatki, Zadania i ważne terminy, Pliki powiązane.
    8. Rejestr umów z kontrahentami - dodano zakładki: Usługi i towary, Notatki, Zadania i ważne terminy, Pliki powiązane.

    poprawki:

    1. Aktualizacja zbiorcza komponentów systemowych programu.
    2. Poprawiono obliczanie ETA
    3. JPK_FA - usunięto błąd dla korekt, który unimożliwiał wydanie dokumentów tego typu.