image description

Wsparcie techniczne i aktualizacja oprogramowania – potrzebne i dlaczego...

Trzeba jednak na ten temat spojrzeć w nieco szerszym aspekcie i nie ograniczać wyłącznie do kwestii kosztowej. Usługa wsparcia i aktualizacji jest bowiem niezwykle przydatna w codziennej pracy w systemie SPEDTRANS, który to program jest kluczowym narzędziem ułatwiającym zarządzanie transportem i zleceniami w firmach z branży TSL.

Warto wspomnieć w tym miejscu, co standardowo składa się na usługę wsparcia i aktualizacji:

  • pomoc serwisowa i techniczna w obszarze znajomości funkcji programu SPEDTRANS, pomoc dostępna jest w różnych formach: telefonicznie, meilowo, on-line; 
  • aktualizacje systemu zawierające usprawnienia i nowe rozwiązania w ramach wykupionej licencji, np.: 

          -  import aktualnych danych kontrahentów z GUS oraz giełd transportowych Trans i TimoCom
           - pobieranie aktualnych kursów NBP
           - aktualizacje plików wymiany danych z programami księgowymi
           - aktualizacje i dodawanie nowych formatów dla przelewów elektronicznych
           - import wyciągów bankowych   

  • zapewnienie zgodności oprogramowania z obowiązującym przepisami prawnymi, np.:

        - dostosowanie programu do wymagań Ministerstwa Finansów: aktualizacja JPK_FA, dodanie kodów GTU dla JPK_V7
        - weryfikacja Klientów on-line VIES – VAT EU, weryfikacja statusu czynnego podatnika VAT, weryfikacja kontrahenta na białej liście podatników VAT.

Jakie korzyści wynikają z korzystania z usługi wsparcia i aktualizacji?

  • Możesz automatycznie aktualizować SPEDTRANS  - program dla transportu i spedycji. Wielu z nas z pewnością może mieć obawy co do sensowności wykonywania bieżących aktualizacji programu SPEDTRANS i bagatelizuje sprawę. Warto jednak dobrze się zastanowić i przemyśleć tę kwestię, gdyż aktualizacja programu do najnowszej wersji daje wiele korzyści. Udostępnienie nowej wersji wynika najczęściej z chęci poprawy działania systemu SPEDTRANS lub dodania nowych funkcjonalności do systemu, zarówno ułatwiających użytkownikom pracę jak również dających nowe możliwości.
  • Jesteś na bieżąco z nowościami wprowadzanymi do systemu, wszystkie informacje dotyczące zakresu aktualizacji można znaleźć na naszej stronie internetowej Historia zmian w programie oraz w zakładce „Pomoc” programu SPEDTRANS -> Aktualności.

  • W każdym momencie pracy w programie SPEDTRANS możesz liczyć na szybką i profesjonalną pomoc telefoniczną bądź meilową ze strony działu serwisu MACIOSOFT.  Pojawiające się zgłoszenia na bieżąco są analizowane przez Dział Serwisu, a czas reakcji jest uzależniony od złożoności zgłoszonego problemu. Nigdy jednak nie zostaniesz pozostawiony bez pomocy.

Opieka Działu Wsparcia w programie SPEDTRANS:

  • Helpdesk telefoniczny – służy do szybkiego wsparcia w rozwiązywaniu prostych problemów i udzielania odpowiedzi na pytania użytkowników dotyczące pracy w systemie,
  • Wsparcie zdalne przez aplikację TeamViewer – serwisant łączy się z użytkownikami SPEDTRANS w sytuacjach, w których konieczne jest dokładne zbadanie problemu i jego rozwiązanie bezpośrednio w systemie Klienta,
  • Zgłoszenia meilowe na wskazany adres - tu rozpatrywane są zagadnienia wymagające wnikliwej analizy, których nie możemy rozwiązać od razu, np.: podczas konsultacji telefonicznej. Zależy nam, by w przypadku błędu lub usterki otrzymać zrzut z programu, opis postępowania umożliwiający odtworzenie błędu.

Usługa wsparcia i aktualizacji programu SPEDTRANS oferowana jest w formie rocznego abonamentu. Warto jest zachować ciągłość tej usługi, gdyż w takiej sytuacji koszty są zdecydowanie niższe. Klient przed wygaśnięciem usługi otrzymuje kilka meilowych powiadomień przypominających o kończącym się terminie jej ważności, dzięki czemu nie musi sam pamiętać o zbliżającej się dacie końca usługi. Ponadto na 30 dni przed wygaśnięciem terminu usługi system SPEDTRANS  generuje informację przypominającą, która pojawia się na ekranie użytkowników po uruchomieniu programu. 

SPEDTRANS_wsparcie_aktualizacja_meilowe_przypomnienie

Usługa wsparcia i aktualizacji może także zostać rozszerzona i być opłacana co miesiąc w formie indywidualnej umowy. Taka forma wsparcia niesie za sobą wiele dodatkowych korzyści oraz zwiększenie zakresu wsparcia w programie SPEDTRANS:

  • Skrócony czas reakcji 
  • Indywidualny opiekun
  • Serwis oprogramowania komputerowego – SpedTrans 8
  • Utrzymanie i konserwacja oprogramowania
  • Wykonywanie standardowych aktualizacji oprogramowania
  • Administracja oprogramowaniem w oparciu o konfigurację podstawową, konfigurację zleceń transportu i spedycji oraz konfigurację użytkownika - max. 3 godz.
  • Usługi konsultacyjne i szkoleniowe - max. 4 godz. 
  • Modyfikacje i tworzenie raportów w oparciu o moduł Generator Raportów

Po wygaśnięciu usługi wsparcia i aktualizacji programu SPEDTRANS (nieprzedłużeniu jej), wszelka pomoc techniczna oraz aktualizacje systemu realizowane są na podstawie cennika, jako dodatkowe, indywidualne usługi.
Jak widać zatem, usługa wsparcia i aktualizacji przynosi zarówno korzyści finansowe jak też podnosi komfort pracy nabywców oprogramowania SPEDTRANS.

Wyślij zapytanie

Umów się na prezentację