Jak podłączyć dodatkowe raporty w SpedTrans SQL 6.000?
Jak podłączyć dodatkowe raporty w SpedTrans SQL 6.000?
W programie SpedTransSQL6.000 możemy podłączyć dodatkowe raporty. W tym celu należy zalogować się do programu na konto administratora. Z menu tekstowego należy wybrać "Narzędzia" a następnie kliknąć w "Zarządzanie raportami dodatkowymi". Otworzy się okno z rejestrem raportów dodatkowych.
W oknie "Zarządzanie raportami dodatkowymi" z bocznego menu należy kliknąć klawisz "Nowy". Teraz otworzy się nowe okno w którym musimy wypełnić pola w celu dodania raportu dodatkowego do systemu.
W polu "Rodzaj" wybieramy rodzaj raportu jaki będzie podpięty. Pole "LP." automatycznie nada numer kolejny naszemu raportowi. W pole "Nazwa raportu" z niebieską obwódką (pole wymagane) wpisujemy nazwę raportu pod jaką będzie wyświetlać się w systemie. Poprzez klawisz z trzema kropkami wybieramy przygotowany wzorzec z raportem. Zazwyczaj wszystkie raporty przetrzymujemy w programie "SpedTransSQL6.000 w katalogu "Dane" w podkatalogu "Raporty". W polu "Uwagi" możemy wpisać dowolny tekst dotyczący tego raportu. Ostatnią czynnością będzie nadanie uprawnień do korzystania z danego raportu poprzez wstawienie znacznika w pole przy odpowiednim użytkowniku.
Po zapisaniu wszystkich wprowadzonych danych restartujemy program i możemy zacząć korzystać z raportu klikając w górnym menu tekstowym w napis "Raporty" i wybierając odpowiedni raport.